חוג תכנות לנוער

תכנות מחשבים זהו תהליך של כתיבה, בדיקה ותחזוקה של קוד המקור של כל תכנית מחשב. עבודת התכנות נעשית במספר שפות ייחודיות הנבחרות בהתאם לאופי התוכנית ובהתאם לסוג הפרויקט שעבורו נכתבת התוכנית.

מחקרים רבים שנעשו ברחבי העולם טוענים שהתכנות היא האלף בית החדש של דור המחשבים. החוקרים טוענים שלכל אחד כדאי ללמוד את שפת האלף בית החדש, שפה שתעניק לו כלים ויכולות מיוחדות במאה העשרים ואחת.

עוד טוענים החוקרים כי כמו שאנו לומדים מיומנות כמו מתמטיקה או כמו שפות זרות כך עלינו ללמוד את שפת המחשב, ובעוד שני עשורים, בממוצע, מי שלא ידע איך לדבר בשפת המכשירים הנמצאים מסביבו יהיה דומה לאנאלפבית בימינו שאינו יודע קרוא וכתוב.

המחשב הוא כלי העבודה הנפוץ ביותר, הוא נמצא בכל בית ולילדים רבים יש מחשב אישי בחדר שלהם, אז למה שלא נעניק לילדים את הכישורים השימושיים הנדרשים ביותר כיום, וודאי שבעתיד, את היכולת לדבר בשפתו של המחשב.

ב”מכללת סאן ספארק” מקיימים חוג תכנות לנוער. חוג התכנות מכשיר את בני הנוער להשתלב בעולם המחשבים בדור הבא. ומי יודע, אולי דווקא הילד שלכם יתגלה כדבר הבא בעולם ההיי טק בעוד עשר שנים?

 

חוג תכנות לנוער- הילד מבלה כל היום מול המחשב, למדו אותו תכנות!

ילדים רבים מבלים שעות ארוכות מול מסך המחשב, אז למה שהם יבזבזו זמן יקר לריק, אפשרו להם לנצל את הזמן היקר, ללמוד ולהתפתח בתחום לוהט, מאתגר ומבוקש.

חוג תכנות לנוער ילמד את נערי העשרה להיות יצירתיים ולפתח כישורים שונים כבר מגיל צעיר. עולם התכנות מאפשר לבני הנוער להתנסות במגוון גדול של יכולות וכישורים שיסייעו להם בעתיד בפיתוח הקריירה. במסגרת החוג ילמדו הילדים לחשוב על רעיונות חדשים בתחום המחשבים ולהוציא אותם אל הפועל. בדרך זו הם יוכלו להפוך את זמן המסכים לזמן מאתגר ופורה וליהנות מחוויה מיוחדת ובעלת ערך.

ככל שהנערים ייחשפו יותר אל עולם המחשבים והתכנות, כך הם יתפתחו יותר ויהיו מוכנים טוב יותר לקראת העתיד. בכל ילד חבוי פוטנציאל של איש מחשבים ואין ילד שאינו אוהב את העולם החדש והמרתק, צריך רק לתת לו את הכלים הדרושים והוא כבר יצלול אל העולם החדש, ילמד, ייהנה ואולי גם יצליח לפתח אפליקציות, משחקי מחשב חדשים, תכניות מחשב ועוד.

מחוגי המחשבים לנוער יוצאים מיטב המוחות אשר מצליחים להשתלב במקצועות המבוקשים ביותר בעולם, תכנות מחשבים ומקצועות נוספים בתחום המחשבים.

 

בדוק גם

🌈 גידול דור של חדשנים ויזמים במרכז הדרכות סאן ספארק! 🌈

בעולם שבו חדשנות ויזמות הם המפתח להצלחה, חשוב יותר מתמיד להכין את ילדינו לעתיד. בסאן …

Call Now Button