האבולוציה של המחשבים הניידים

כמו כל מוצר טכנולוגי גם למחשבים הניידים יש אבולוציה משלהם. המקור של המחשבים הניידים הוא בכלל המחשב הנייח. המחשב הנייד הראשון פותח בשנת 01/03/1986. המחשב הנייד הראשון שקל כמעט 14 קילו וכיום שלושים ואחת שנים מאוחר יותר בשנת  2017 ניתן לרכוש מחשבים ניידים במשקל 400 גרם בלבד!!! הטכנולוגיה מתקדמת במהירות המאפשרת לנו לשים את המחשב נייד בכיס הקטן ולהסתובב אתו בכל מקום. כך אנחנו יכולים בכל מקום באמצעות המחשב הנייד להסריט, לצלם , ללמוד, לשחק ולעשות עוד דברים רבים ואחרים בכל מקום שרק נרצה! ניתן רק לשער מה יהיה בעוד עשרים שנה? איזה מחשבים ניידים יהיו לנו אז? בשלושים השנה שעברו מאז שנת 1986 המשקל של המחשבים הניידים ירד ביותר מ- 97% במשקל!!!

מחשבים ניידים – אז והיום

אם פעם מחשבים ניידים היו מוצר מותרות שרק למעט אנשים היה את היכולת הכספית לרכוש, הרי שהיום כמעט לכל בן אדם שני יש מחשב נייד. ההוזלה במחיר של המחשבים הניידים היא לא השינוי היחיד בתחום זה. כיום השימוש במחשבים ניידים נגיש יותר לכולם וגם ניתן לבצע במחשבים ניידים פעולות רבות יותר מלדבר בצ’אט חי עם הצד השני של העולם ועד להוריד סרטים או לתכנת תוכנות מחשב חדשות. היתרון המרכזי של מחשבים ניידים הוא שיש מחשבים ניידים שהם מקצועיים ואיכותיים ממש כמו מחשבים נייחים והשימוש בהם קל ופשוט.

מחשבים ניידים – החופש ליצור ולהמציא

מחשבים ניידים מעניקים לאנשים רבים ברחבי העולם את החופש ליצור ולהמציא. המחשבים הללו איכותיים מאוד, קלים לשימוש והתחזוקה שלהם פשוטה מאוד. התחזוקה של המחשבים קלה מאוד וכיום ניתן לרכוש מחשב נייד בכמה אלפי שקלים בודדים ולעשות בו שימוש במשך שנים רבות. מי שיש לו מחשב נייד חופשי לגלוש באינטרנט ולשמור על ערוצי תקשורת פתוחים עם כל מי שהוא רוצה להיות אתו בקשר. יתרון נוסף של מחשבים ניידים הוא שניתן לקחת אותם לכל מקום כולל טיול בחוץ לארץ, נסיעה ברכבת, מקום מגורים חדש, הבית של ההורים שלנו או לבית הספר וללימודים.

מחשבים ניידים – איך מחשב נייד יכול לקדם את הילדים שלנו?

מחשב ניידים יכולים לקדם מאוד ילדים ובני נוער. כאשר אנחנו רוכשים לילד שלנו מחשב נייד אנחנו יכולים לאפשר לו להיות עצמאי יותר וחופשי יותר. המחשבים הללו יכולים לאפשר לילדים ובני נוער להיות עצמאיים יותר ולנהל את עצמם באופן שיאפשר להם לגלות את העולם ואת היכולות האישיות שלהם. הילדים שלנו יוכלו לנצל מחשבים ניידים בשביל לכתוב תוכנות מחשב וגם בשביל לפתח אפליקציות לפלאפון החכם. עם המחשב הנייד הילדים שלנו יוכלו גם להעמיק את הלמידה שלהם בנושאים שונים והם יוכלו לקחת אותו לבית הספר בשביל להקליד את התכנים שהם לומדים בבית הספר.

בדוק גם

✨🌿 **ברכת חג פסח כשר ושמח מסאן ספארק מרכז הידע לתלמידים ולהורים** 🌿✨

חברים יקרים,   בזמן שאנו מתכננים לחגוג את חג הפסח, חג החירות של עם ישראל, …

Call Now Button