הסמכות בינלאומיות בסאן ספארק מרכז הידע

סאן ספארק מרכז הידע היא מכללה מקצועית ללימודי מקצועות המחשבים לילדים ובני נוער. המכללה מעניקה לתלמידים תעודות מקצועיות בכל הקרוסים המתקדמים בתחום המחשב והמחשוב. במכללה יש מסלול רחב של חברת מיקרוסופט העולמית. מסלול זה כולל תעודת הסמכה בינלאומית של מיקרוסופט והוא תקף בכ- 70 מדינות בכל רחבי העולם. קורס הלימודים במכללה נועד לאפשר לתלמידים לעבור בהצלחה של המבחן ולקבל הסמכה רשמית כמומחים למערכת ההפעלה של מיקרוסופט על כל ההיבטים השונים בה.

למה כדאי לילדים ובני נוער ללמוד לתעודות של הסמכות בינלאומיות בתחום המחשבים?

לילדים ובני נוער כדאי כבר בגיל בית ספר להתחיל ללמוד ללימודי ההסמכה הבינלאומיים של תאגיד מיקרוסופט. לימודים אלו יכולים לקדם מאוד ילדים ובני נוער בזמן השירות הצבאי שלהם בצה”ל. הצבא זקוק מאוד לבני נוער שיש להם ידע נרחב בתחום המחשבים ויכולים לבצע עבודות תחזוקה שונות למערכות המחשוב של הצבא. נער או נערה שרוצים להשתלב במערך המחשוב או המודיעין של הצבא יכולים לעשות זאת ביתר קלות על ידי כך שיהיו להם תעודות לימודים מקצועיות של סאן ספארק ושל מיקרוסופט בפרט. השקעה בלימודים מקצועיים כבר בגיל בית ספר היא צעד חכם שישתלם מאוד בעתיד של כל ילד וכל נער.

הסמכות בינלאומיות – לימודים איכותיים ברמה מקצועית

קבלת הסמכות בינלאומיות בסאן ספארק מרכז הידע יכולה לאפשר לילדים ולבני נוער להיות בטוחים שהם זוכים לקבל רמת לימודים איכותית מאוד ומקצועית. המוטו של סאן ספארק הוא לאפשר לילדים ובני נוער ללמוד לימודים מחשבים וטכנולוגיה ברמה הגבוה ביותר שיש ללא שום קשר לגיל הכרונולוגי שלהם. ילדים ובני נוער רבים פתוחים ללמידה ויש להם יכולות קוגניטיביות גבוהות מאוד – מה שמאפשר להם לקלוט חומרים בעלי דרגת מורכבות גבוה בקלות יחסית. בית הספר מקדם את כל התלמידים שלו כך שהם יוכלו לקבל הסמכות בינלאומיות ולהתקדם בעולם המחשבים והטכנולוגיה כאנשי מקצוע ומומחים בתחום. לימודים אלו יהיו מאתגרים ככל שיהיו יאפשרו לכל תלמיד לצאת נשכר.

הסמכות בינלאומיות – איך זה יכול לקדם את הילדים שלנו?

קבלת תעודות של הסמכות בינלאומיות יכולה לקדם מאוד את הילדים שלנו ולאפשר להם להיות מצליחים מאוד בעולם התעסוקה והצבא. קבלת תעודה מקצועית כבר בגיל צעיר מאפשרת לילדים ובני נוער להיות בעלי ביטחון עצמי גבוה יותר גם בחיים הפרטיים שלהם וגם כאשר הם רוצים להשתלב בעולם התעסוקה או במסגרת הצבאית. לימודים אלו יכולים לחזק את רמת הידע והמקצועיות של הילדים ולאפשר להם להיות מצליחים יותר בכל תחומי החיים השונים והרבים שלהם. כאשר הילדים יבחרו ללמוד בסאן ספארק הם יזכו לתנאי הלימודים הטובים ביותר וייהנו מחוויית לימודים בלתי נשכחת ומעשירה מאוד שתעשיר אותם הן מבחינה אישית והן מבחינת הידע המקצועי שיהיה להם.

בדוק גם

✨🌿 **ברכת חג פסח כשר ושמח מסאן ספארק מרכז הידע לתלמידים ולהורים** 🌿✨

חברים יקרים,   בזמן שאנו מתכננים לחגוג את חג הפסח, חג החירות של עם ישראל, …

Call Now Button