העולם סביב הגאדג’ט

גאג'טים חדשים
גאג’טים חדשים

 

כל יום נוצרים גאג’טים חדשים- אל תישארו מאחור

העידן המודרני הביא עמו מגוון גאדג’טים יצירתיים וייחודיים. הגאדג’טים מתאימים לכל הגילאים- מילדים ועד מבוגרים וניתן להביא אותם כמתנה לכבוד בר מצווה, בת מצווה, יום הולדת וכו’.

הגאדג’טים מתחלקים ל-2 סוגים- ישננם גאדג’טים שנועדו להקל על חיינו וישנם גאדג’טים שמטרתם לבדר אותנו. איננו באמת זקוקים למוצרים הללו אבל אנחנו פשוט אוהבים אותם.

אולי אינכם יודעים זאת אך שמו של הגאדג’ט בעברית הינו “חפיץ” (חפץ שחפצים בו). המשמעות של המילה היא מוצר אשר מבוסס על פטנט טכנולוגי או חידוש כלשהו. פיתוח המוצרים הטכנולוגיים מתבצע בעיקר בקוראה, יפן וסין.

גאדג’טים לאייפון, לרכב ולאווירה בחדר

בין מגוון סוגי המוצרים ניתן למצוא גאג’טים לאייפון, גאדג’טים לרכב וגאדג’טים לאווירה

בין שפע הגאג’טים לאייפון תוכלו למצוא- כפפות צמר איכותיות לאייפון, שלט אלחוטי לצילומי סלפי, סוללת גיבוי מקצועית, אוזניות ספורט משוכללות, מטען סולארי חזק, מיני מקלדת אלחוטית, מאוורר לאייפון או לאייפוד, עמדת טעינה חכמה, רמקול עמיד במים (מיועד למקלחת), כיסוי אוזן לאייפון וכו’.

בין הגאדג’טים הקיימים לרכב של ההורים תוכלו למצוא: חצובה ידנית מתארכת, מעמד מגנטי, מושב עיסוי אשר כולל חימום, פנס נטען בשילוב עששית, מכות אספרסו לרכבים, זרוע אוניברסאלית של 360 מעלות, תופסן להגה ועוד.

בין הגאדג’טים אשר מיועדים לשדרוג החדר תוכלו למצוא- רדיו שעון מעורר דיגיטלי אשר ידאג להשכמתכם, רמקול מזרקה מדליק, מנורות לילה שונות אשר יסייעו לילדיכם הקטנים ללכת לישון, ביניהן: מנורת לילה לשולחן, מנורת מלח בחיבור USB, מנורת לילה קשת בענן, מנורת סיבים אופטיים וכו’. כמו כן תוכלו למצוא תאורה אוטומטית לאסלה (התאורה נכבית לאחר השימוש), כוכבים זוהרים בחושך (מרגיע מאוד, בעיקר לילדים) ועוד.

 

מתנה משמחת וחדשנית לכל ילד

גאדג’טים לילדים הפכו לחלק בלתי נפרד מחיינו- הם ייחודיים, מדליקים ומשתדרגים כל הזמן. אם אתם מעוניינים להפתיע את הילדים עם מתנה לא שגרתית, תוכלו לרכוש גדג’ט מגניב ושימושי. מרבית הילדים יעדיפו לקבל גאדג’ט במקום בגדים, ספרים או אביזרים ללימודים. בכל מקרה לא משנה איזו גאדג’ט תבחרו לרכוש, וודאו שהוא מתאים לתחביבים ולעיסוקים של מי שהוא מיועד אליו.

כל הזכויות שמורות © סאן ספארק מרכז הידע.

כתיבת תגובה

Call Now Button