חוג תכנות ופיתוח תוכנות ומשחקים לילדים

חוג תכנות ופיתוח תוכנות ומשחקים לילדים
חוג תכנות ופיתוח תוכנות ומשחקים לילדים

חוג תכנות ופיתוח תוכנות ומשחקים לילדים – מהם יעדיו ולמי הוא מתאים

אחד המאפיינים הבולטים ביותר של העידן העכשווי, היא התלות של האדם המודרני, באביזרי תקשורת שונים, שדרכם הוא יכול לתקשר, אך גם לבצע פעולות שונות באינטרנט. למרות שרבים משלמים חשבונות בטלפון הנייד, משוחחים או שולחים הודעות באמצעות הניידים שלהם, המחשב האישי, הוא עדיין הכלי המועדף לעבוד בבית ובמשרד. כבר בגיל צעיר מאד, ילדים נחשפים לחשיבותו של המחשב. אצל רבים מהם, מגיל צעיר מתגלה כשרון ויכולת לשלוט ברזי המחשב כשחלקם מצליחים ליצור בעצמם תוכנות ומשחקי מחשב המתאימים לגילם או למטרות אחרות. מרכז הידע סאן ספארק, מקיים חוג תכנות ופיתוח תוכנות ומשחקים לילדים, המעוניינים לפתח את כישוריהם בתחום המחשוב והתכנות. בקורס, יוכלו הילדים לפתח תוכנות, משחקי מחשב ושיטות חשיבה לוגיות.

תנאי לימוד מושלמים למשתתפים בקורסים

על מנת להבטיח את הצלחתם של המשתתפים בקורסים, מרכז הידע סאן ספארק מעניק לתלמידים הלוקחים חלק בקורסים, תנאי לימוד נוחים אשר מתקיימים בכיתות לימוד מרווחות, כשהם עובדים על מחשבים איכותיים שהותאמו לצרכים שלהם. מעבר, לכך, הקורסים מועברים ע”י מדריכים מנוסים, בעלי ידע ומיומנות בתחומים הנלמדים.

כמצופה, כל אחד מהתלמידים מגיע עם סל של ציפיות לקורס. חלק מהתלמידים מגיעים עם רקע בתחום הנלמד, וחלק מביא איתו רצון עז ללמוד ולהגשים חלום מילדותם המוקדמת. עבור חלק מהתלמידים, השיעורים הראשונים מאתגרים ומעמידים אותם בפני קשיים שהם לא הכירו בעבר. אך בסיוע של המדריכים, הם מתגברים על הקשיים והחששות, וממשיכים לשלבים הבאים של הקורס, הכוללים לימוד של שפות תכנות שונות.

כיצד מגשימים חלום רחוק

ילדים צעירים מטפחים חלומות עוד משחר ילדותם. כל אחד יש לו חלום קטן ורחוק, שהוא מקווה להגשים כשיגדל ויתבגר. עם זאת, ישנם ילדים שעם הזמן מגלים תחומים חדשים, שמציתים את הדמיון שלהם ומאפשרים להם להביע את היצירתיות הטמונה בהם. תחום המחשבים הוא תחום כזה. ילד שחלם להיות טייס, או רופא, מגלה שהוא בעצם יכול להיות מתכנת מלא ברעיונות שהוא יכול להפוך לתוכנות מחשב. חלק גדול מהילדים שמגיעים ללימודי חוג תכנות ופיתוח תוכנות ומשחקים לילדים בסאן ספארק, יודעים שהם יכולים להפוך חלום אחד למציאות, אם הם רק יתמידו וישקיעו בלימודים מאתגרים אך מלאי סיפוק והנאה.

עוד קורסים:

חוג מחשבים

קורס תכנות למתחילים

 כל הזכויות שמורות © סאן ספארק מרכז הידע.

בדוק גם

על הדרך בה הרגשה טובה מובילה להצלחה – סאן ספארק המקום הנכון לילד שלך

כהורים ההצלחה והתחושה הטובה של הילדים שלנו הם הדבר הכי חשוב. יש הרבה מאוד דרכים …

כתיבת תגובה

Call Now Button