מסלול למתחילים יצירת איורים וקטור Adobe Illustrator CS

עיצוב והכנה להדפסה או פרסומים שונים באינטרנט
עיצוב והכנה להדפסה או פרסומים שונים באינטרנט
מטרת הקורס: למידה של עורך וקטור Adobe Illustrator CS, ליצירת עלונים, כרזות, אריזות, כרטיסי ביקור, חוברות, מוצרי דפוס אחרים, כמו גם עבור עריכה של דפי אינטרנט, מסכים טלפונים ניידים ועוד. הקורס עוסק באפשרויות של התוכנית עבור ציור, עיצוב והכנה להדפסה או פרסומים שונים באינטרנט. התלמידים מבצעים משימות שונות – החל מפיתוח תמונות מוכנות סיים בפיתוח ועיצוב עצמאי של קופצים מעושה. בדיקת אינטראקציה ייחודית של Adobe Illustrator עם גרפיקה וכן עורכי טקסט, בעיות של הדפסה מראש.
תיאור הקורס: תוכנית Adobe Illustrator CS היא הגרסה העדכנית ביותר של עורך וקטור הנפוץ ביותר. זו תוכנית עבור מי שאוהב לצייר, עבור אלה העוסקים בתכנון, עבור אנשים שרוצים לעבוד בפרסום, דפוס, פיתוח דפי אינטרנט, ועוד רבים אחרים. התוכנית מספקת הזדמנות אדירה ליצירת ועריכת תמונות, ניתן לייבא ולעבוד עם תצלומים ולשלוט בטקסט תקין ומעוצב כראוי למראה. התוכנית מיומנת להכין תמונות לדפוס ולאינטרנט, בחירת הגדרות אופטימליות עבור כל מקרה לגופו. כמובן יהיה גם שימושי לבעלי ידע בתוכנית, ומעוניין לשפר ולהעלות את יעילותו באמצעות טכניקות ושיטות עבודה חדשות.
עם סיום הקורס אתה תוכל: יצירת גרפיקה ממוחשבת “מאפס”.  להכין ולעצב עלונים, כרטיסי ביקור, לוגו, וכו’, עם דרישות הכרחיות.  הצגת טקסט ומידע גרפי על פי המאפיינים של הפרסום.  שימוש יעיל ועריכה של הטקסט.  שימוש ויצירת תבניות עבור האצת ושיפור איכות העבודה.  בחירה בצבעי הציור. עבודה עם צבעים מיובאים, להשתמש בפרופילים של צבע לשם שעתוק הנכון.  שימוש בסגנונות גרפיקאים וסגנונות של הטקסט מייעל את העבודה עם התוכנית.  יצירת ועריכת דיאגרמה.  ייבוא ועיבוד של תמונות.  ביצוע טרום הדפסה ושליטה בפרסום. בחירה בהגדרות ההדפסה.  בחירת הפרמטרים האופטימליים ליצירת ציורים עבור דפי אינטרנט.
ידע קודם בקורסים: סיום בהצלחה של קורס בסיסי במחשבים. Windows 7/8/מסלול למתחילים0 ואינטרנט למתחילים, או שווה ערך לאימון  העדפה: סיום בהצלחה של הקורס Adobe Photoshop CS. מסלול למתחילים. גרפיקית רשת למתחילים, או שווה ערך לאימון העדפה: סיום בהצלחה של ציור כמובן. רמה מסלול למתחילים. מפשוט למסובך יותר, או שווה ערך לאימון

הכשרה מוקדמת היא המפתח ללמידה מוצלחת שלך. הכנה מראש מהווה ידע קודם שנרכש בקורסים אחרים של המרכז (חובה הכשרה מוקדמת). כדאי לך לקרוא את התוכנית השנה ולהעריך בצורה עצמאית אם יש לך ידע מקביל וניסיון לתוכנית. אם יש לך ידע של לפחות 85-90% של הקורס המומלץ, עליך לקבל הכשרה מוקדמת. רק אז תוכל ללמוד היטב בקורס הנבחר.

בוגרי הקורס הזה נרשמים: Adobe Illustrator CS או  CorelDraw מתקדם.
מסלול הנלמד בקורס:
נושא שעות אקדמיות
מבוא לגרפיקה ממוחשבת. עקרונות העבודה עם התוכנית. 4
שימוש בשכבות לעבודה עם גרפיקה מורכבת. יכולת ציור חופשי. 4
ציור אובייקטים מורכבים. באמצעות סימון על הדמות לשם תכנון מדויק. 4
עבודה עם צבע. שיטות צביעת הדמות. 4
עבודה עם טקסט 4
אפקטים של התוכנית. עבודה עם אובייקטים שקופים. 4
יצירת תמונות מורכבות בעזרת אובייקטים מיוחדים של התוכנית. 4
עבודה עם גוונים 4
שליטה בתוכנית 4
שמירה והדפסת המסמכים 4
שעות לימוד בקורס 40

תעודות :

לעומדים בדרישות המסלול תוענק תעודת גמר מטעם סאן ספארק מרכז הידע.

בדוק גם

קורס הכרת המחשב – בסיסי

מסלול – 10 שעות אקדמיות על המסלול המחשב הינו אחת ההמצאות החשובות ביותר לאדם המודרני …

כתיבת תגובה

Call Now Button