מסלול עריכה מאיה ו-VFX Premier, After Effects, Maya

קורס עריכת וידאו וויזואל אפקט

מסלול – 112 שעות אקדמיות

על המסלול :

מסלול עריכת Visual Effects הינו מסלול חדשני אשר חושף את התלמידים בקורס לרזי האפקטים התלת ממדים של עולם הקולנוע כפי שרק בהוליווד יודעים להפיקם.

עולם שלם של אנימציה מתקדמת, טכניקות חדשניות בתלת ממד ואפקטים ויזואליים, כל אלה נלמדים בקורס כדי להעניק לתלמידים כלים מקצועיים המכינים אותם לעסוק בתעשיית הקולנוע, הטלוויזיה והאנימציה בפרט. זהו קורס יחיד מסוגו בו כל החסמים נפרצים והדמיון מתחיל להתפרע – זכוכיות מתנפצות, נהרות נשפכים, הדף של יריות ופיצוצי מרגמה, חורבן של ערים ומכוניות מרוצים טסות ברחובות העיר הם רק חלק מהאפקטים שהתלמידים ילמדו ליצור בקורס הזה. התכנים המועברים בקורס מבוססים על חומרים עדכניים ביותר, כאשר ההשראה לחומר הנלמד אלה הם מיטב סרטי האקשן והפעולה ההוליוודיים ושוברי קופות כמו סופרמן, איש הברזל, ספיידרמן ועוד. לאור הייחודיות של הקורס והטכנולוגיות המתקדמות הנלמדות בו, הוא מותאם אך ורק לתלמידים בעלי רקע מקצועי בתחום הגרפיקה, פוטושופ והאנימציה ובעלי רמת מקצועיות גבוהה.

מטרות המסלול :

מטרת הקורס הינה להעניק לתלמידים את הידע והכלים העדכניים ביותר בתחום האפקטים התלת ממדים, במטרה לאפשר להם להשתלב בתעשיית הקולנוע, הטלוויזיה והאנימציה. לצורך כך נלמדים בקורס נושאים כמו: עריכה ועיבוד וידאו דיגיטאלי, הכנת סרטונים לאינטרנט ול DVD. שימוש בשכבות שונות שנוצרו בפוטושופ לאפטר אפקט, שילוב וידאו ואנימציה באפטר אפקט ועוד.

קהל היעד :

ילדים ונוער בגילאים 9-17 ,אשר מעוניינים להיחשף אל מאחורי הקלעים של תעשיית הקולנוע והאנימציה כפי שרק בהוליווד יודעים ליצור. עולם ומלואו של אפשרויות יצירה ופיתוח הדמיון.

דרישות קדם :

  • ידע בהפעלת מחשב
  • ידע מקדים בפוטושופ פלאש ומדיה
  • ראיון אישי עם יועץ לימודים
  • יכולת קריאה והבנה הולמת של אנגלית ומעבר טסט אנגלית בסיסית (לא פחות מ- 50%)

דרישות מהסטודנטים וזכאות לתעודת גמר :

  • נוכחות של 85% לפחות בכל שיעורי המסלול
  • הגשה מלאה של כל מטלות הקורס
  • מעבר בחינות פנימיות ופרויקט גמר
  • תרגול עצמי, הכנת שעורי בית ועבודות, מעבר מבחנים פנימיים ונוכחות בשעורי עזר

ערכת לימוד כוללת :

  • חוברת הסברה

משך הלימודים :

  • לימודים 112 שעות אקדמאיות
  • לימודי ערב:
  • 18:00-21:00 – מפגש שבועי – משך כל מפגש 4 שעות אקדמאיות. סה”כ:28 מפגשים
  • במידה ובימי הלימוד אשר נקבעו מראש, יחולו חגים ומועדים, הלימודים יבוטלו. ומועד סיום הקורס ישתנה.
  • לוח חופשות עדכני יופץ ביחד עם לוח השנה המצורף בתיק שמקבל התלמיד ביומו הראשון בלימודים.

ספרי לימוד :

  • ערכות לימוד רשמיות של Adobe או ספרות מקצועית חלופית

נושאי הלימוד במסלול :

נושאי הלימוד פרוט
תוכנת עריכת

וידאו

Premier

הכרות כללית עם פורמטים שונים של וידאו (HD,FULLHD, PAL, NTCS), הגדרות פרויקט וסטנדרטים שונים של סאונד, הכרות בסיסית עם התוכנה וממשק העבודה שלה, יבוא/ייצוא חומרים שונים מהתוכנה, שליטה בחלון המוניטור, כלי העבודה השונים, עבודה עם חלון הזמן, ריבוי חלונות זמן, גישה ושיטות שונות לעריכה, המרת קבצים, עריכה בסיסית, עבודה עם אפקטים, מעברים בוידאו ואודיו, תיקון צבע ועיבוד תמונת וידאו, שימוש מתקדם באפקטים : הצללה, ניגודיות, שינוי צבעים, הכנסת כותרות וכתוביות מונפשות, שימוש בתנועה של שכבות, עבודה עם KEY FRAMES , עריכה בסיסית של פס קול, פורמטים שונים של פס קול WAV,MP3, המרת קבצי סאונד לשימוש בעריכה, שימוש במעברים שונים ואפקטים בערוץ הקול, הקלטת קריינות לסרט, עבודה עם מסך ירוק, ייצוא הסרט לפורמטים שונים – DVD , אינטרנט, קובץ מחשב.
 

 

תוכנת אנימציה ואפקטים ויזואליים

Adobe After Effects

הכרות כללית עם פורמטים שונים של וידאו (HD,FULLHD, PAL, NTCS),

הגדרות פרויקט וסטנדרטים שונים של וידאו, הכרות בסיסית עם התוכנה וממשק העבודה שלה, יבוא/ייצוא חומרים שונים מהתוכנה, שליטה בחלון המוניטור,  כלי העבודה השונים, עבודה עם חלון הזמן, ריבוי חלונות זמן, גישה ושיטות שונות לקומפוזיציה, עבודה עם שכבות, עבודה עם מצלמה תלת ממדית, תיקון ועיבוד צבעים, הצללה, ניגודיות, שינוי צבעים, הכנסת כותרות וכתוביות מונפשות, שימוש בתנועה של שכבות, עבודה עם KEY FRAMES , שילוב בין אנימציה לווידאו, עבודה עם פרטיקלים (חלקיקים), עבודה מקבילה בין עריכה לאפטר אפקטס ופוטושופ.

תוכנת מאיה

maya

כלי מידול של מתקדמים (בסיס מידול דמות על פי רפרנס), הכנת בלנדשייפס, הכנת ריג , צביעת וויטמאפ לאנימציה, הנדסה והכנה של קונטרולירים לשליטה בדמות , רנדר לשכבות לאפטר אפקטס, עבודה עם מצלמה מה טראקינג, שימוש בתוכנת MACHMOVER לפיענוח צילום וידאו למצלמה דיגיטאלית, טופוגרפיה וקווי זרימה של דמות, ניתוח תאורה מתקדם, שימוש ב HDRI.

תעודות :

לעומדים בדרישות המסלול תוענק תעודת גמר מטעם סאן ספארק מרכז הידע.

אפשרויות להמשך לימודים :

קורס אנימציה ותלת ממד MAYA מתקדם

קורס עריכת וידאו דיגיטלית

בדוק גם

🌈 גידול דור של חדשנים ויזמים במרכז הדרכות סאן ספארק! 🌈

בעולם שבו חדשנות ויזמות הם המפתח להצלחה, חשוב יותר מתמיד להכין את ילדינו לעתיד. בסאן …

Call Now Button