סאן ספארק מרכז הידע וקורס הדפסת תלת מימד לילדים ובני נוער

יש הרבה מאוד דרכים לקדם ילדים ובני נוער. כאשר אנחנו רוצים לקדם את הילדים שלנו אנחנו יכולים לעשות זאת על ידי כך שנרשום אותם ללימודי העשרה בתחום הטכנולוגיה והמחשבים. השתתפות של ילדים ובני נוער במגוון הקורסים של סאן ספארק יכולה לקדם הן את החשיבה היצירתית של הילדים, הן את היכולות הטכנולוגיות שלהם והן את הביטחון העצמי שלהם וחיי החברה שלהם. אחד הקורסים היותר מומלצים שיש בסאן ספארק מרכז הידע לילדים ובני נוער הוא קורס הדפסת תלת מימד. בקורס הילדים לומדים איך לתפעל ולתכנן הדפסה של דגמים שונים במדפסות תלת מימד.

מה לומדים בקורס הדפסת תלת מימד? ולמי זה יכול להתאים?

במסגרת של קורס הדפסת תלת מימד בסאן ספארק מרכז הידע ילדים ובני נוער יכולים ללמוד באופן תיאורטי ומעשי איך לעבוד עם מדפסות תלת מימד. הקורס יכול להתאים מאוד לילדים ובני נוער שיש לי כישרון עיצובי וגישה וידע לתחומי הטכנולוגיה, העיצוב והאסתטיקה. הקורס מלמד את הילדים מא’ עד ת’ איך עובדים עם מדפסות מסוג זה משלב התכנון של הדגם אותו רוצים להדפיס ועד השלב הסופי של הדפסת הדגם והייצור שלו במדפסת. הקורס עצמו מעניין ומאתגר מאוד והוא מספק לילדים ובני נוער הזדמנות טובה מאוד להיכנס לעולם המחשבים והעיצוב באופן ישיר ובלתי אמצעי.

קורס הדפסת תלת מימד – למה כדאי ללמוד אותו דווקא בסאן ספארק מרכז הידע?

קורס הדפסת תלת מימד יכולות לאפשר לילדים ובני נוער להתקדם מאוד מבחינה אישית ולימודית. לילדים ולבני נוער כדאי ללמוד את הקורס הספציפי הזה ועוד מגוון קורסים אחרים דווקא בסאן ספארק מרכז הידע בגלל הניסיון המקצועי העשיר של בית הספר. בית הספר סאן ספארק קיים כבר למעלה מעשרים שנה והוא לימד מעל לאלפי תלמידים. היתרון המרכזי של בית הספר הוא הרגישות שהוא מגלה לתלמידים שלו תוך הקפדה על רמת לימודים גבוה מבחינת תכני הלימוד של הקורסים השונים.

כלל המורים בבית הספר הם אנשי מקצועות ההייטק שיש להם לצד הניסיון המקצועי בתחום הטכנולוגי גם ניסיון רב בהוראה וגישה לילדים ובני נוער. הכיתות בבית הספר הו מתקדמות מאוד מבחינת הציוד שלהן והן יכולות לאפשר לילדים ובני נוער רבים להתנסות בסביבת לימודים מתקדמת ואיכותית מאוד שתספק להם מעטפת מגנה ומכילה. מעטפת זו תקדם את הלימודים שלהם ואת הביטחון האישי שלהם ביכולות שלהם.

בדוק גם

🌈 גידול דור של חדשנים ויזמים במרכז הדרכות סאן ספארק! 🌈

בעולם שבו חדשנות ויזמות הם המפתח להצלחה, חשוב יותר מתמיד להכין את ילדינו לעתיד. בסאן …

Call Now Button