כיצד מכללת סאן ספארק מעניקה מסגרת לילדים בסיכון

אומרים לא לאלימות ילדים ונוער
אומרים לא לאלימות ילדים ונוער

 

כיצד מעסיקים את הילדים אחרי שעות הלימודים הרגילות

אחד הנושאים אשר מעסיקים את רוב ההורים, הינו כיצד להעסיק את הילדים כשהם מסיימים ללמוד בבית הספר, חוזרים הביתה, ואת השעות עד שההורים חוזרים מהעבודה, הם מעבירים בעיקר ברשתות החברתיות. כאשר ילדים עוברים את הגיל שהם לא צריכים מטפלת צמודה, אבל עדיין צעירים מדי כדי להישאר לבד בבית, להורים יש סיבה לדאגה. העדר השגחה מצד אדם מבוגר או מסגרת מסודרת בעת שהילדים אדונים לעצמם, הוא פתח לסכנת התדרדרות של הילדים למקומות שאף אחד לא רוצה לחשוב עליהם. הפיתויים הם רבים, ואין מי שיעצור אותם בדרך אליהם. המושג “משעמם לי”, השגור בפיהם של ילדים בכל השפות, יכול להוביל אותם לחפש הרפתקאות במקומות לא נודעים. מכללת סאן ספארק יכולה לספק לילדים שלכם מסגרת לימודים מהנה ומועילה, לכל הצדדים.

מעכשיו כבר לא “משעמם לי” אלא “איזה כיף לי”

במכללת סאן ספארק מתקיימים חוגים ולימודי מחשבים מגוונים לגילאי 7-17. מחשבים הינו תחום שמושך אליו אנשים בכל הגילאים, והוא למעשה, נושא מרכזי בחיינו, בכל אספקט. אנשים מתעסקים במחשב בבית או בעבודה, בכל שעות היום. למעשה, כל צעד שאנחנו עושים במהלך היום, מתבצע דרך המחשב או בעזרתו. לכן, אין דבר טבעי יותר מלרשום את הילדים “המשועממים” לחוג מחשבים שמדבר אליהם, חוג שיעסיק אותם ויעשיר את הידע שלהם בתחומים רבים.

אין זה סוד שהרשתות החברתיות חושפות את ילדינו לסכנות שונות ומגוונות. ילדים תמימים עלולים להתפתות להזמנה להיפגש עם אדם זר, ואין צורך להמשיך בתסריט. מכללת סאן ספארק מעניקה לילדיכם את האפשרות ללמוד ולהכיר חברים חדשים, שגם הם, כמו ילדיכם, מתעניינים בתחום המחשבים, ורוצים ללמוד תחום או מקצוע שמעניין אותם ויקדם אותם ליעדים שלהם, לרכוש מקצוע מבוקש וללמוד תחומים שמעניינים אותם.

צוברים ידע והסמכה בתחומים שונים

ילדים הלומדים בסאן ספארק, צוברים ידע שילווה אותם בהמשך דרכם ויאפשר להם לרכוש מקצועות מבוקשים. רוב הילדים הלומדים בסאן ספארק, נרשמים לקורסים חדשים עוד בזמן שהם לומדים בקורס מסוים. לימודיהם בבית הספר בבוקר ובסאן ספארק בשעות הערב, מרחיקים אותם מפיתויים וסכנות שילדים אחרים חשופים להם. תרומתה של מכללת סאן ספארק, בהרחקת בני נוער מהסכנות האורבות להם בימינו, היא מכרעת. ילדים מגיעים בשמחה לכיתות הלימוד המרווחות בסאן ספארק, וההורים כבר לא צריכים לדאוג להם יותר. ילדיהם במקום בטוח ובחברה המתאימה.

אולי יעניין אותך:

חוג תכנות מחשבים לילדים

קייטנת סייבר

כל הזכויות שמורות © סאן ספארק מרכז הידע.

בדוק גם

לקוחות סאן ספארק היקרים

להלן רשימת החגים והחופשות שבהם סאן ספארק מרכז הידע אינו פעיל ללימודים: יום השואה: 04.05.2016- …

Call Now Button