אודות המרצים שלנו בסאן ספארק – צוות מנצח ואיכותי

 צוות מנצח ואיכותי
צוות מנצח ואיכותי

מכללת סאן ספארק הינה מכללה שרואה קודם כל את התלמיד – את הצרכים שלו, האישיות הייחודית שלו, הכישרון האישי שלו והיכולות. צוות המרצים במכללה הינו צוות מנצח ומקצועי מאוד. הצוות הוא בעל ניסיון רב בתחום ההוראה והן ניסיון מעשי בתחום אותו מלמד. הייחוד של הצוות המרצים בסאן ספארק הוא שכל תלמיד במכללה זוכה ליחס מותאם אישית. המרצים עובדים שעות רבות עם התלמידים הן בזמן ההרצאות והן בשיעורים אחד על אחד במסגרתם כל ילד זוכה לחיזוק ועידוד ואוזן קשבת. המרצים רואים כל ילד ומשקיעים בטיפוח ובעידוד שלו על מנת שהוא יוכל לממש את מלוא היכולת האישית והפוטנציאל האישי שלו בזמן הלימודים במכללה – וגם בשנים שאחרי סיום לימודיו. – קרא עוד על חוג סייבר לנוער

צוות סאן ספארק – מרצים עם חזון ואכפתיות

צוות סאן ספארק הן בסניף באשדוד והן בסניף בראשון לציון כולל מרצים עם חזון אמתי של ערכים והצלחה לכל ילד. צוות המרצים מגלה אכפתיות וקשב רבים לכל ילד. הוא מקפיד להשקיע בכל ילד בנפרד על מנת שהוא יוכל להצליח ולהבין את החומר הנלמד בכיתות הלימוד. ההשקעה של המורים באה לידי ביטוי ביחס אישי מקבל וביכולת שלהם לסייע לכל תלמיד להתמודד עם קושי או אתגר בדרך שתעצים אותו ותגרום לו להיות גאה בעצמו.

המרצים של סאן ספארק והענקת יחס אישי לכל ילד

המרצים של סאן ספארק מקפידים להעניק יחס אישי לכל ילד. היחס האישי שכל ילד זוכה לו מאפשר לו להתקדם מאוד בלימודים. המרצים תמיד זמינים לשאלות של הילדים או של ההורים. המרצים מוודאים שהאווירה בין התלמידים בכיתה תהיה נעימה מאוד וחברית ושכל ילד ירגיש שייך וחלק מקבוצת הלימוד. הלימודים עצמם מותאמים לרמה של התלמידים בכל כיתת לימוד ואם יש ילד ששולט בחומר הנלמד התלמידים מעשירים אותו ומאתגרים אותו אפילו יותר. ילדים אשר נתקלים בקושי עם חומר הלימוד זוכים לקבל יחס אישי ושיעורים אחד על אחד או בקבוצות קטנות יותר מהקבוצות בכיתה הגדולה.

המרצים של סאן ספארק – הרבה יותר ממרצים על מחשבים

המרצים של סאן ספארק הם הרבה יותר ממרצים על מחשבים או אנשי מחשבים. המרצים שלנו הם קודם כל בני אדם. המרצים הם חברתיים מאוד, אנושיים ומלאי אמפתיה ויכולת קשב לכל תלמיד ולתלמיד. האנושיות של הצוות הלימודי באה לידי ביטוי באווירה החיובית ומלאת ההומור שיש בחדרי הכיתות. המרצים מקפידים להעניק לכל תלמיד יחס שהוא צריך והם קשובים לכל הנעשה בכיתה בזמן שעות הלימוד. כלל התלמידים בבית הספר תמיד יכולים לפנות למורים בכל שאלה שקשורה לקושי שיש להם עם החומר הלימודי. אופן הלימוד בבית הספר מעצים את הילדים וגורם להם לדעת שאין גבול להצלחה אליהם הם יכולים לשאוף ואותה הם יכולים להשיג.

עוד חוגים לילדים:

חוג רובוטיקה

תכנות לילדים

בדוק גם

הודעה חשובה!

15/04/2024 יום שני:  לקוחות ותלמידים יקרים!  פיקוד העורף הסיר בחצות הלילה את המגבלות על קיום …

Call Now Button