איך שנת לימודים בסאן ספארק מפתחת ביטחון אצל ילדים?

איך שנת לימודים בסאן ספארק מפתחת ביטחון אצל ילדים?
איך שנת לימודים בסאן ספארק מפתחת ביטחון אצל ילדים?

ילדים רבים יכולים לחוש חוסר ביטחון בגלל סיבות שונות. הדרך הטובה ביותר לחזק את הביטחון העצמי של הילדים היא לאפשר להם להיות טובים יותר בכישרונות האישיים שלהם. ילדים שיש להם חוש טכנולוגי ויכולת חשיבה אנליטית ולוגית יכולים להפיק רווח רב משנת לימודים אחת או יותר במכללת סאן ספארק. מכללת סאן ספארק יכולה לקדם מאוד את הביטחון העצמי של כל ילד. לימודים אלו יכולים לאפשר לכל ילד להרגיש הרבה יותר בטוח בעצמו והרבה יותר טוב. הלימודים מעניקים לילדים כלים משמעותיים ללמידה ולהצלחה בחיים. הלימודים בנויים כך שכל ילד מתנסה באופן מעשי בחומר הלימוד (בניית אתר, פיתוח אפליקציה, תיקון מחשב, עיצוב גרפי ועוד…, בהתאם לתחום הלימוד) ולומד להתגבר על הקשיים.

מה הלימודים בסאן ספארק כוללים? ואיך זה יקדם את הביטחון העצמי של הילד שלך?

הלימודים בסאן ספארק כוללי שעות תרגול רבות ושיעורים פרונטליים. הלימודים כוללים גם שעות לימוד פרטניות של צוות המרצים עם כל ילד בנפרד וגם עבודה על פרויקט של כל ילד ביחד עם רכז המקצוע והמרצה של הקורס. הפרויקטים יכולים להיות פרויקטים אישיים או פרויקטים שעובדים עליהם בקבוצות קטנות. אופן הלימוד בבית הספר מאפשר לכל ילד להתמודד עם הקושי האישי שלו. כאשר ילדים מנצחים את הקושי שלהם הם יכולים להרגיש הרבה יותר בטוחים בעצמם ויש להם יותר ביטחון ויכולת להתמודד עם קשיים דומים בבית הספר או בכלל בחיים.

לימודי מחשבים – לימודי מקצוע, העצמה אישית והנאה לכל ילד

לימודי מחשבים במכללת סאן ספארק בראשון לציון או באשדוד יכולים לאפשר לכל ילד לרכוש מקצוע כבר בגיל צעיר. הלימודים עצמם מהנים מאוד והם מאפשרים לילדים להכיר עולמות תוכן טכנולוגי חדשים ומתקדמים מאוד. הלימודים מהווים חוויה חיובית מאוד שמעצימה כל ילד. כל ילד יכול להרגיש הרבה יותר בטוח בעצמו כאשר הוא יודע שהוא לומד חומרי לימוד מורכבים בעלת דרגת קושי גבוה. ילדים אשר נענים לאתגר ומתגברים עליו מבחינה לימודית ומחשבתית מרווחים מכך רווח רגשי גדול מאוד. הרווח הרגשי שלהם בא לידי ביטוי בתחושה גדולה יותר של חוסן רגשי ואהבת העצמי שלהם.

למה לכל ילד כדאי ללמוד בסאן ספארק?

לכל ילד שתחום המחשבים מעניין אותו וכל ילד שרוצה להבין יותר בתחום המחשבים כדאי ללמוד בסאן ספארק. הלימודים בסאן ספארק יכולים לעניין מאוד ילדים ולאפשר להם להתנסות בחוויות מעצימות מאוד. לימודים מאתגרים מאפשרים לילדים להרחיב את האופקים שלהם ולגלות יצירתיות רבה יותר בכל תחומי החיים כולל הקשרים החברתיים והלימודים בבית הספר. הלימודים במכללת סאן ספארק יכולים לאפשר לילדים לגלות על עצמם שהם יכולים להתמודד עם לקיחת אחריות ושכל שאלה שיש להם היא שאלה שהם יכולים למצוא לה תשובה.

 

אולי יעניין אותך:

לימודי מחשבים בראשון לציון

תכנות למתחילים

בדוק גם

🌈 גידול דור של חדשנים ויזמים במרכז הדרכות סאן ספארק! 🌈

בעולם שבו חדשנות ויזמות הם המפתח להצלחה, חשוב יותר מתמיד להכין את ילדינו לעתיד. בסאן …

Call Now Button