חוג תכנות לילדים ופיתוח תוכנות ומשחקים

חוג תכנות לילדים
חוג תכנות לילדים

חוג תכנות לילדים – איך הופכים תחביב למקצוע

אם ילדכם שקוע שעות ארוכות בשיחות ברשתות החברתיות, מתעסק עם הטלפון הנייד שלו בלי הפסקה, ומכור למשחקי מחשב, אולי כדאי שתהפכו את התחביב שלו לעיסוק ממשי?

רוב ההורים חושבים שילדיהם משקיעים זמן רב ביצירת ושימור חברויות באמצעות רשתות חברתיות, אך כמעט ואינם יוצרים חברים חדשים במסגרות שונות, כמו למשל, חוגים אחרי שעות הלימוד. במרכז הידע סאן ספארק, מציעים לילדים מסגרת לימודים מסודרת של חוגים וקורסים המותאמים ליכולות ולכישורים של ילדים החל מגיל 9. ילדכם יוכל ללמוד במסגרת חוג תכנות לילדים ופיתוח תוכנות ומשחקים, תוכנות חדשניות ולקבל כלים לידיו שבאמצעותם יוכל לפתח בעצמו משחקי מחשב חדשים.

מהי הכדאיות בלימודים במסגרת חוג תכנות

ילדים שלמדו במסגרת של חוג תכנות ופיתוח תוכנות ומשחקים לילדים בסאן ספארק, מספרים על חוויית לימוד חיובית ומהנה, מאתגרת אך גם כיפית. בזכות מדריכים ומורים בעלי ניסיון המגיעים מהתחומים הנלמדים, תלמידים שמגיעים ללא שום ידע מוקדם, מצליחים להתגבר על הקשיים שבתחילת הדרך, ובמהלך לימודיהם להגיע להישגים נאים, כולל הכנת פרויקטים ועבודות גמר המבוססים על התכנים שהם למדו. במהלך לימודיהם משתתפי החוג יוצרים שילוב מנצח בין הידע שהם רכשו לבין כישוריהם היצירתיים. השילוב בין שני הגורמים,  ידע ויצירתיות יוצרים תוכנות חדשניות פרי ידיהם.

מהם סיכויי ההתקדמות אחרי הלימודים בסאן ספארק

ילדים אשר מסיימים את לימודיהם בחוג ממשיכים את לימודיהם בסאן ספארק כשהם נרשמים לקורסים חדשים המתקיימים במקום, ובוחרים לפתח את הידע שהם רכשו בקורס הראשון. רובם שואפים להתגייס לצבא ולשרת בתחום שהם למדו בסאן ספארק, ולאחר השירות הצבאי להמשיך ללימודים גבוהים במוסדות להשכלה גבוהה בתחום המחשבים. תלמידים שלמדו או עדיין לומדים בסאן ספארק, מציינים את המקצועיות של המורים, את התמיכה והמסירות של צוות מורים קשוב ואכפתי.

תלמידים שלמדו ועדיין לומדים בסאן ספארק, מתייחסים לתקופה הראשונה שלהם בקורס, כשהם התקשו להתמודד עם תכנים חדשים ומורכבים, ואיך הם קיבלו תמיכה מהמדריכים כולל שיעורי תגבור. התלמידים מצידם, גומלים למדריכים כשהם מגישים פרויקטים ייחודיים ועבודות גמר מעולות. במהלך לימודיהם בסאן ספארק, תלמידים לומדים תכנים חדשים, לומדים על עצמם דברים שהם לא היו מודעים להם, וכבונוס, הם מכירים חברים חדשים שהופכים גם לשותפים בפרויקטים ובעבודות גמר.

קורסים נוספים:

חוג מחשבים לילדים

חוג רובוטיקה לילדים

 

כל הזכויות שמורות © סאן ספארק מרכז הידע.

בדוק גם

על הדרך בה הרגשה טובה מובילה להצלחה – סאן ספארק המקום הנכון לילד שלך

כהורים ההצלחה והתחושה הטובה של הילדים שלנו הם הדבר הכי חשוב. יש הרבה מאוד דרכים …

Call Now Button