חוג תלת מימד לילדים

חוג תלת מימד לילדים
חוג תלת מימד לילדים

למה כדאי לרשום את הילדים לחוג תלת מימד

מגיל צעיר ידעתם שבנכם/בתכם יצירתיים ושהם פשוט מוכשרים בתחום הציור. עם השנים, הציורים היפים הפכו ליצירות של ממש, ויצרו אצלכם את התחושה שכדאי להשקיע בכישרון שלהם, ולשלב את הכישרון בתחום מעשי וחדשני. חוג תלת מימד לילדים בסאן ספארק, מאפשר לילדיכם לפתח את כישוריהם ולבטא את היצירתיות שלהם באמצעות תוכנה מודרנית ומבוקשת. גם אם הצד הטכני של ילדיכם, הוא לא הצד החזק שלהם, בעזרתם של המורים בסאן ספארק, הם יוכלו להתגבר על התכנים המורכבים ולרכוש מקצוע נפוץ ומבוקש.

מה חושבים ההורים על החוג תלת מימד

בעיני רוב ההורים, חוג תלת מימד לילדים, מהווה פתרון מושלם מבחינת תעסוקה לילדים בשעות אחר הצהריים. ילדים שמבלים שעות ארוכות על המחשב, או צופים בתכניות טלוויזיה שאינן מקדמות אותן, מוצאים בלימודיהם בחוג תלת מימד עיסוק המשלב גם לימודים מהנים, ובילוי בחברת ילדים בגילם. וכמובן גם את האפשרות לתרגם את היצירתיות שלהם לפרויקטים ועבודות גמר שזוכים לשבחים ולציונים גבוהים מהמורים בקורס. כשילדיהם לומדים במסגרת, ההורים יודעים שהילדים רוכשים ידע בתחום שהם מתעניינים בו, מבלים בחברת חברים בני גילם שחולקים איתם את אותם תחומי עניין.

מה חושבים התלמידים על החוג תלת מימד

ילדים המשתתפים בחוג תלת מימד בסאן ספארק, מספרים על תחושות של סיפוק ואתגר בעת לימודיהם. במהלך הקורס הם עושים הכרה עם תוכנות תלת מימד עכשוויות, ביניהן תוכנת מיה הפופולארית, אשר נמצאת בשימוש בחברות וארגונים גדולים. במשך לימודיהם בקורס, הם מצליחים להביא לידי ביטוי את היצירתיות שלהם ומשלבים אותה עם הידע שהם רכשו. מרביתם רואים את עתידם בתחום הגרפיקה בפרט ובתחום המחשוב בכלל.
תלמידים הלוקחים חלק בקורס, אינם מסתפקים בקורס אחד, והם נרשמים לחוגים אחרים שיכולים לקדם אותם בתחום שהם למדו. הם מפיקים הנאה רבה מלימודיהם בחוג, במיוחד אחרי שהם מתגברים על קשיים ממשיכים הלאה

זורעים היום את ההצלחות של המחר

לקראת תום החוג, התלמידים מתבקשים להגיש עבודות גמר ופרויקטים שהם עבדו עליהם באופן עצמאי או בשיתוף פעולה עם חברים בכיתה. הם רואים בפרויקטים הזדמנות להציג את הידע שהם רכשו. משתתפי החוג גאים בעבודות שהם מגישים, ורואים את עצמם בעתיד ממשיכים בתחום המחשוב, גם כחיילים בצבא, וגם כסטודנטים לאחר סיום השירות הצבאי. השאיפה הגדולה שלהם היא להיות חלק מעולם ההייטק, כשאת צעדיהם הראשונים לקראת הגשמת חלומם, הם עשו במסגרת לימודיהם בסאן ספארק.

אולי יעניין אותך:

חוג מחשבים

חוג פיתוח אפליקציות לילדים

כל הזכויות שמורות © סאן ספארק מרכז הידע.

בדוק גם

על הדרך בה הרגשה טובה מובילה להצלחה – סאן ספארק המקום הנכון לילד שלך

כהורים ההצלחה והתחושה הטובה של הילדים שלנו הם הדבר הכי חשוב. יש הרבה מאוד דרכים …

Call Now Button