מה חדש בתוכנת אופיס 2016

מה חדש בתוכנת אופיס 2016
מה חדש בתוכנת אופיס 2016

העבודה קלה יותר עם תוכנת אופיס 2016

בעידן המודרני, כשנתונים ומציאות יכולים להשתנות בן רגע, עבודות אדמיניסטרטיביות המתבצעות במשרד, מחייבות עבודה עם תוכנת אופיס עדכנית ויעילה. תוכנת אופיס 2016 מאפשרת לעבוד עם משתמשים אחרים בעזרת עריכה משותפת המתבצעת באמצעות תוכנות OneNote,  PowerPoint, ו-Word. שדרוג נוסף של התוכנה, היא היסטוריית גרסאות משותפת אשר מאפשרת למשתמשים להסתכל בתמונות של מסמכים במהלך תהליך העריכה.

תוכנת אופיס 2016 מאפשרת לשתף ישירות מהמסמך שלכם בלחיצה על לחצן. ניתן מבלי לצאת מהאאוטלוק להשתמש בקבצים המצורפים החדשים באאוטלוק, הנמצאים בתיקיית OneDrive ולהגדיר הרשאות באופן אוטומטי.

בתוכנת אופיס 2016 ניתן לסקור, לערוך, לנתח ולהציג את מסמכי אופיס 2016 בכל המכשירים הנמצאים ברשותך – מחשב PC או Mac וטלפונים ומחשבי Tablet של ווינדוס, אייפל ואנדרואיד.

קראו על קורס נוסף: קורס תכנות לנוער

תוכנת אופיס 2016 עובדת עבורך

החידושים בתוכנת אופיס 2016 אינם מפסיקים להפתיע. מה דעתכם לדבר אל המחשב שלכם ושהוא ימצא עבורכם את מה שאתם מחפשים? באמצעות פקודת “ספר לי” אתם יכולים להגיע לפקודה שאתם מחפשים מבלי לעבור על עשרות או מאות קבצים. אתם פונים לתוכנות וורד, אקסל או פאואר פוינט, אומרים מה אתם רוצים לעשות והתכונה “ספר לי” תוביל אתכם אל הפקודה הנדרשת.

תכונה חדשה באופיס 2016 היא תכונת “בינג“. מדובר בתכונה המכונה “בדיקת מידע חכמה” אשר משתמשת במונחים שאתם מסמנים ובמידע הקשרי אחר, המופיעים במסמך, על מנת לספק תוצאות חיפוש מרשת האינטרנט וכל זאת, מתוך המסמך שעליו אתם עובדים. בלחיצת כפתור אחד אתם יכולים להפוך במהירות את הנתונים ההיסטוריים שבמחשב שלכם, לניתוח של מגמות עתידיות. בעזרת תרשימים חדשים ניתן לקבל נתונים מורכבים בתמונה חזותית ברורה.

תוכנה שמלווה אתכם לכל מקום

תוכנת אופיס החדשה מאפשרת לכם להישאר מחוברים מכל המכשירים שלכם, לאנשים ולדברים החשובים לכם ביותר, בני משפחה, חברים ופרויקטים. מהרגע שיצאתם מהבית, עם העצירה הקבועה בבית קפה ועד שאתם מגיעים לעבודה או ליעד אחר. אפליקציות אופיס החדשות מאפשרות למשתמשים להשתמש בתכונת מגע כדי לקרוא, לערוך, לנווט, לשנות את גודל התמונה ועוד. ניתן לכתוב הערות או ביאורים בעזרת דיו דיגיטלי. תוכנת אופיס החדשה עובדת בסביבת ענן והיא מאפשרת לעבור בקלות ממכשיר אחד לשני, מבלי שתחמיצו דבר. ניתן לשמור קבצים בשטח אחסון בענן ללא חשש מאובדן מידע חשוב. אפליקציית אופיס ממשיכה מהנקודה שבה הפסקתם, ללא התייחסות לאיזה מכשיר השתמשתם בעת ביצוע הפעולה.

קראו עוד על מהי סריקה בתלת מימד

כל הזכויות שמורות © סאן ספארק מרכז הידע.

בדוק גם

כנס חלוכת תעודות אשדוד 2016

[autoGrid directory="kenes2016ashdod"]

Call Now Button