למי מתאים קורס תכנות לנוער?

קורס תכנות לנוער
קורס תכנות לנוער

 

קורס תכנות לנוער הוא קורס לעולם התכנות ואלגוריתמיקה. הקורס מציע לנערים כלים מעשיים ועיוניי לחשוב מחוץ לקופסא ולהבין את השפה האלגוריתמית של שפת התכנות. הודות לקורס זה יוצאים הנערים עם מקצוע נחשק לעתיד אשר עשוי להכניס להם כסף רב הן כשכירים והן כעצמאיים.

מהו קורס תכנות לנוער?

קורס תכנות לנוער הוא קורס שנועד לנוער שמעוניין ללמוד את מקצוע התכנות והאלגוריתמים. בקורס זה הנערים נחשפים לעולם התכנות אשר כולל: בניית  ממשקים שונים ועבודה עם בסיס נתונים שונים, שפת ה Javaלבניית ממשקים שונים, עולם ה-WEB באמצעותו פועל האינטרנט, צד התכנות של ה-WEB, תכנות אתרים וכלים אינטרנטיים מסוגים שונים, JEE, השלב המתקדם של ה Java איתו עובדים באינטרנט בעולם וכן נושאים רבים ומגוונים אחרים

ידע מעשי לצד ידע עיוני

עם קורס תכנות נוער בני הנוער לומדים לפתח לחשוב ולבצע משימות שונות אשר דורשות לא מעט יצירה וחשיבה. הלימודים מפתחים את כישורי החשיבה של בני הנוער לצד כישורים יצירתיים שהם נדרשים לעמוד בהם. כך שאם ידע מעשי לצד ידע עיוני מקבלים בני הנוער את כל מה שהם צריכים על מנת לצאת מהקורס עם ידע מעשי שהם יכולים להפיק ממנו תועלות רבות לצרכים האישיים שלהם בעתיד.

קורס תכנות לנוער מתאים לבני נוער בגילאי 14-18 אשר מתעניינים בתחום התכנות רוצים לדעת אותו לעומק, וגם לנערים אשר מעוניינים לעסוק במקצוע התכנות בגיוסם לצה”ל ואחר גיוסם.

איזה תעודה מקבלים בסיום קורס תכנות נוער ?

בסיום קורס על הנערים להגיש פרויקט סיכום בו הם מיישמים את התוכן אשר נלמד בקורס, רק לאחר שעמדו בכל דרישות הקורס בהצלחה הם מקבלים תעודת סיום קורס בתכנות איתה הם יכולים להמשיך לקורסים מתקדמים יותר בתכנות.

מהם אפשרויות התעסוקה של קורס תכנות נוער?

תחום התכנות הוא מקצוע מבוקש וחם מאוד בשוק העבודה. הרבה מאוד מקומות עבודה גדולים מחפשים מתכנתים ומשלמים משכורות יפות מאוד כולל תנאים נלווים למקצוע. לכן אם סיימתם קורס בתכנות תוכלו להמשיך לקורסים מתקדמים ואף לעבוד כמתכנתים בצבא וגם לאחר מכן. תוכלו לבחור לעבוד כמתכנתים עצמאיים או שכירים, כך שמקצוע התכנות מספק עבודה רבה שניתן לעבוד בה איך שתרצו.

משך קורס תכנות לנוער?

קורס תכנות לנוער הוא קורס אשר אורך 144 שעות לימוד על פני 36 מפגשים בשעות הערב לאחר שעות הלימודים ושיעורי הבית. בקורס נלמדים נושאים שונים אשר מלווים בתרגול רב ותרגילים מסכמים ברמה גבוהה.

עוד חוגים:

חוג סייבר לנוער

חוג מחשבים לילדים

Call Now Button