קורס רובוטיקה לילדים

קורס רובוטיקה לילדים
קורס רובוטיקה לילדים

 

קורס רובוטיקה לילדים הוא קורס שנותן מקצוע מבוקש לעתיד. עולם הטכנולוגיה הולך ומתקדם בצעדי ענק כך שבקרוב מאוד יהיו רובוטים שיבצעו עבודות רבות שבני אדם מבצעים. לכן חשוב להכין את הילדים שלו לאותו רקע עם קורס רובוטיקה לילדים שייתן להם את כל הכלים המעשיים והעיוניים שהם צריכים כדי להיות מוכנים לכך.

מהו קורס רובוטיקה לילדים?

קורס רובוטיקה לילדים הוא קורס שבו לומדים הילדים את יסודות הפיזיקה והמכניקה אשר נדרשים בתכנות רובוט. בעתיד הקרוב נראה רובוטים במגוון נרחב של מקומות ציבוריים כגון: בתי חולים, משרדים, מפעלים, סופרמרקטים ועוד. הודות לקורס רובוטיקה הילדים לומדים וחווים את החוויה עצמה. סביבת הלימוד שכוללת את תהליך תכנות הרובוט לצד סימולציה וירטואלית הופכת את חווית הלימודים לחוויה מהנה וכייפית. בנוסף לכך מדובר על שיטה יעילה ומהירה לתכנות רובוטים מבלי התסכול אשר מעורב בעבודה המכנית עם הרובוט.

למי מיודע קורס רובוטיקה לילדים?

קורס רובוטיקה ילדים מיועד לילדים בגילאי 10-14 אשר מעוניינים להכיר את עולם התכנות דרך התנסות מעשית בשטח של תכנות רובוטים. כמו כן, הקורס פתוח לכל מי שמתעניין בתחום ורוצה בעתיד לעסוק בכך.

אילו נושאים נלמדים בקורס רובוטיקה ילדים?

בקורס תמצאו מגוון נרחב של נושאים החל מהיכרות עם הרובוט וסביבת הסימולציה הוירטואלית, הכרת פקודות נסיעה ויישום מגוון פקודות שונות, יסודות תכנות הרובוטיקה שכוללים את יסודות התכנות כגון:חזרות, ללאות וחיישינם, משתנים ועוד, יסודות התנעה וכיצד ליישם אותם בתכנות הרובוט, סיבוב במגרש שבה פועל הרובוט, תנועה במצבים מורכבים כמו תכנות רובוט לנסיעה במבוך, החלטות עצמאיות של הרובוט הכוללים תיקון שגיאות, שיפור ביצועי רובט ותחרות בין רובוטים.

איזה ידע תצאו בסוף הקורס?

בסיום הקורס הילדים יתכנתו באמצעות בלוקים של פקודות וכתיבת קוד חופשי בג’וואה. במהלך התוכנית הם יתוודעו ליסודות התכנות שכוללים משתנים, חוקים, לולאות ועוד וידעו ליישם את הכלים שרכשו בקורס עצמו בסביבת סימולציה וירטואלית. מעבר לכך, ידעו לתכנת פרויקטים עם סימולטור של הרובוט ולשתף את הפרויקטים שלהם בסביבה הוירטואלית.

לימודי המשך

באמצעות קורס רובוטיקה יכולים הילדים להמשיך בקורסים מתקדמים בתחום זה, ולרכוש להם בעתיד מקצוע בתחום זה אשר יוכלו לעבוד איתו כבר בגיוסם לצה”ל וגם לאחר מכן. הילדים חוסכים זמן יקר בלימודים במקום ללמוד את התחום לאחר הצבא, כך שהם יוצאים עם מקצוע נחשק וחוסכים זמן יקר בלימודים לאחר מכן ובהחלטות איזה מקצוע ללמוד לאחר הצבא.

תעודת גמר בסיום הקורס

בסיום הקורס מקבלים הילדים תעודת גמר לאחר שהגישו פרויקט ברובוטיקה בו הם מיישמים את כל החומר הנלמד בפועל.

אולי יעניין אותך:

לימודי מחשבים בראשון לציון

חוג סייבר לנוער

Call Now Button