קורס עריכת וידאו לילדים

עריכת וידאו היא מקצוע נחשק ומוביל מאוד בשוק. לימודי צילום ועריכת וידאו מקנה למשתפים בה ידע מעשי וטכני הכולל יכולות עריכה דיגיטליות בתוכנה. הקורס מציע למשתתפיו תשתית לעבודה הכוללת תוכנה ושליטה על כלים מרכזיים, לימוד היסודות הטכניים של הצילום והעריכה הדיגיטלית, הקפת המיטב משימוש בכלי העריכה לע מנת להפוך לצלם או עורך מקצועי בעתיד.

מהו קורס עריכת וידאו לילדים?

קורס עריכת וידאו לילדים הוא קורס אשר מכשיר ילדים לעריכת וידאו מקצועית תוך כדי שימוש ותרגול בתוכנות עריכה שיחות בשוק העבודה. במהלך הקורס לומד הילד להכיר טכניקות עריכה וצילום שונות, שליטה בטכניקות אלה, בחירת הטכניקה המתאימה ביותר לשימוש וכן הוא רוכש מיומנויות גבוהות על מנת לערוך. בקורס מתמקצע הילד בטכניקות נוספות של עריכת פסקול מוזיקאלי, יצירה של וידאו וכן שימוש באפקטים ויזואליים ועוד.

לאיזה גילאים מיועד קורס עריכת וידאו לילדים?

קורס עריכת וידאו ילדים מיועד לילדים בגילאי 11-16 בעלי רקע בגרפיקה ממוחשבת, צילום, אנימציה ואתרי אינטרנט, או לילדים אשר רוצים ללמוד לערוך פרסומות, קליפים, סרטים ועוד.

כמה זמן עורך קורס וידאו לילדים?

קורס וידאו ילדים עורך 120 שעות לימוד אקדמאיות והוא מתבצע בשעות הערב, זמן בו הילדים יכולים להתפנות למפגשים לאחר שסיימו את הלימודים ושיעורי הבית.

אילו נושאים נלמדים בקורס?

בקורס עריכת וידאו ילדים תמצאו מגוון נרחב של נושאים כגון: מבוא לעריכה, עריכה דיגיטלית מושגי יסוד, היכרות עם תוכנות עריכה, שילוב של מספר סרטונים, הוספת אפקטים, חיתוך ובחירה של קטע וידאו, למידת טכניקות ועריכה מתקדמות, תרגול עם תוכנות שונות, תוכנות ועזרי תלת מימד,יצירת זרימה והיגיון לוגי של סרט, אגון וסדור מחדש של פריימים, מניפולציות של טקסט ועוד.

האם מקבלים תעודת גמר?

בסיום קורס עריכת וידאו ילדים מקבלים התלמידים לאחר שעמדו בהצלחה בדרישות הקורס תעודת גמר על סיום קורס עריכת וידאו לילדים. תעודה זאת פותח בפניהם עולם שלם של קורסים נוספים בתחום אותם הם יכולים ללמוד, וכן הם מקבלים מקצוע בו יוכלו לעבוד שיתגייסו לצבא וגם לאחר מכן.

אפשרויות תעסוקה בעתיד?

עם הלימודים בגיל צעיר יכולים הילדים ליצור להם מקצוע מבוקש מאוד בשוק העבודה. הקורס נותן לילדים טעימה מעולם העריכה, כך שהם מקבלים כלים מעשיים אותם הם מבצעים במהלך הקורס עצמו ומקבלים שיעורי בית שעליהם הם עוברים בכתה מול כולם ולומדים מכך.

אולי יעניין אותך:

חוג מחשבים לילדים

קייטנת סייבר

Call Now Button