שיתופי פעולה בסאן ספארק מרכז הידע – למען קידום טכנולוגי של ילדים ובני נוער בישראל

העתיד של מדינת ישראל הוא הילדים ובני הנוער החיים בה. הילדים והנוער בישראל הם מאוד מוכשרים ויש להם פוטנציאל רב לעשות גדולות. סאן ספארק מרכז הידע שם לו למטרה לקדם מבחינה טכנולוגית את הילדים ואת בני הנוער בישראל. בית הספר סאן ספארק פועל בראשון לציון ובאשדוד והוא מציע חינוך טכנולוגי מתקדמים לילדים ובני נוער רבים בערים אלו ובסביבה שלהם יותר ויותר בתי ספר בערים ראשון לציון ואשדוד אימצו את מגמת המחשבים וההייטק כחלק מתכנית הלימודים השנתית שלהם, המאפשרת לתלמידים בערים הללו להיבחן בבגרות במחשבים. בזכות המיומנות והידע שהתלמידים במגמות אלו רוכשים במכללהת סאן ספארק הם זוכים לקבל ציונים טובים ולהצליח בבחינות. סאן ספארק משתף פעולה עם כל בתי הספר בסביבה.

שיתופי פעולה בסאן ספארק מרכז הידע – על שיתוף הפעולה בין סאן ספארק והעיר אשדוד

בית הספר סאן ספארק משתף כבר שנים רבות פעולה עם העיר אשדוד. העיר אשדוד היא עיר שמתפתחת ללא הרף והיא מהווה מקום גידול נהדר לילדים ובני נוער. בני נוער וילדים רבים בעיר משתתפים בקורסי המחשבים השונים של סאן ספארק כולל קורסים בתחום ההייטק כמו קורסי סייבר ואבטחת מידע או קורסים של אנימציה ועיצוב גרפי. הקורסים הללו יכולים לאפשר לכל תלמיד לבדוק האם הוא אוהב ללמוד לימודי מחשבים והאם תחום המחשבים והאינטרנט מדבר אליו ויש לו חיבור אליו. החומר הנלמד בשיעורים בבית הספר מאפשר לכל תלמיד לבדוק מה הנקודות החזקות שלו ואיך הוא יכול להשתפר ולהפוך להיות מלומד ומומחה גדול יותר בתחומי המחשבים שמעניינים אותו.

שיתופי פעולה בסאן ספארק מרכז הידע – על שיתוף הפעולה בין סאן ספארק והעיר ראשון לציון

בית הספר סאן ספארק נהנה גם משיתוף פעולה פורה עם עיריית ראשון לציון ומרכז הצעירים בה. שיתוף פעולה זה מאפשר לבני נוער וצעירים רבים בעיר ליהנות מהשתלמויות רבות בתחום המחשבים והאינטרנט. לימודים אלו הם לימודים מהנים מאוד ומאתגרים שמאפשרים לכל תלמיד להכיר את תחום האינטרנט יותר לעומק. לימודים אלו מאפשרים לכל נער או נערה לברר האם הם רוצים להעמיק את הלימודים שלהם בתחום המחשבים והאם תחום זה מדבר אליהם.

שיתופי פעולה בסאן ספארק מרכז הידע – עושים בית ספר לבתי הספר בארץ!

בית הספר סאן ספארק מקפיד להעלות את הרף של בתי ספר מקצועיים לילדים ובני נוער. איכות הלימודים בבית הספר היא מן הגבוהות באץ ובית הספר מקפיד על כיתות לימוד מרווחות ומאובזרות ועל צוות מרצים ומורים מקצועי ומומחה. איכות הלימודים בבית הספר מאפשרת לכל תלמיד להתקדם ולהפוך להיות מומחה בתחום שהוא בחר להתמקצע וללמוד. ילדים ובני נוער רוצים להתקדם ולהיות מסוגלים להבין בתחום המחשבים – סאן ספארק מאפשרת להם זאת.

בדוק גם

✨🌿 **ברכת חג פסח כשר ושמח מסאן ספארק מרכז הידע לתלמידים ולהורים** 🌿✨

חברים יקרים,   בזמן שאנו מתכננים לחגוג את חג הפסח, חג החירות של עם ישראל, …

Call Now Button