כנס אינטל

סאן ספארק שולחת את ברכתה לחברת אינטל
סאן ספארק שולחת את ברכתה לחברת אינטל

כנס אינטל – נציגים מעולם ההייטק נפגשו באולם הכנסים בדן פנורמה

לאחרונה התקיים כנס הטכנולוגיות השנתי של אינטל ישראל לשנת 2015. האירוע של חברת אינטל נחשב לאחד האירועים המובילים בתחום המחשבים בישראל. באירוע השתתפו נציגים שהגיעו מתחומים שונים מעולם ההייטק המקומי. בין המשתתפים בכנס ניתן היה לראות נציגים מחברות איסטרוניקס, דל ישראל, גרנד אדוונס, צג עליתה, CMS, אסוס ישראל, מור לוי, גטר קר ואחרים, וגם נציגים ממרכז הידע סאן ספארק.

משתתפי הכנס זכו להזדמנות להכיר מקרוב את החידושים האחרונים בעולם המחשוב שהוצגו  בדוכנים הרבים שהתפרסו באולם הכנסים. בדוכנים הרבים הוצגו לראווה, מוצרים חדשים, וכן גם שכלולים וחידושים של מוצרים קיימים.

המשתתפים הרבים שהגיעו לכנס יכלו להתרשם מהחידושים שנעשו בתקופה האחרונה בעולם המחשבים והחומרה. בין החידושים המסקרנים של הערב, בלטה השקת הדור החדש של מעבדים של חברת אינטל שמקבילה להשקת ווינדוס 10 של חברת מיקרוסופט. בנוסף, הוצגו מוצרי חומרה מתקדמים ביותר של חברות פיליפס, אסוס, BENQ, MSI ואחרים.

עוד קורס: קורס מחשבים לנוער

הצגת החזון לצד חידושים בעולם התוכנה והחומרה

לצד החידושים המרתקים שהוצגו בדוכנים, הציגו אנשי החברה את חזונה. אינטל, שרבים מאיתנו מכירים אותה כענקית השבבים, היא היום חברה שעוסקת במגוון עצום של תחומים, החל משבבים למחשבים שולחניים, שרתים וניידים, דרך סמארטפונים וטבלטים ועד למחשוב לביש ועוד.

את חלקו העיוני של הערב, פתח בהרצאה מעניינת, נורברטו קראסקל, מנהל אזור דרום אירופה באינטל. קראסקל נשאל מה הקשר של יצרנית שבבים עולמית, כחברת אינטל לנושאים כדוגמת מחשוב לביש לחווית המשתמש וכו’? קראסקל השיב שאינטל כבר מזמן אינה רואה עת עצמה רק כיצרנית של שבבים, אלא, מחפשת כל העת דרכים לייעל ולשפר את חוויית השימוש ברכבים, מחשבים, סמארטפונים וגם, מוצרי חשמל כמו תנורים ומקררים. קראסקל התייחס לתחזיות של אנליסטים שצופות שעד לשנת 2020 יהיו כ-50 מיליארד מכשירים (והכוונה לכל סוגי המכשירים: מחשב נייד, רכב, סמארטפון ועוד) שיהיו מחוברים לרשת האינטרנט. לפי קראסקל, אם מתגרמים את התחזיות להכנסות, מדובר קרוב לכ- 2 טריליון דולר הכנסות.

סאן ספארק שולחת את ברכתה לחברת אינטל

נציגיו של מרכז הידע סאן ספארק השתתפו בחגיגת הטכנולוגיות שהתקיימה באולם הכנסים בדן פנורמה. כמו רבים אחרים בארץ ובעולם, גם צוות המדריכים והתלמידים במרכז הידע בסאן ספארק, נהנים מהאיכות והחדשנות שבמוצריה של חברת אינטל. נציגי סאן ספארק התעדכנו במידע החדש שהועבר למשתתפים, וכמובן גם התרשמו מהמוצרים החדשניים, ובחלקם, המהפכניים שהוצגו בדוכנים. בית סאן ספארק שולח את ברכותיו לחברת אינטל ומאחל לחברה הצלחה להמשך הדרך.

כל הזכויות שמורות © סאן ספארק מרכז הידע.

בדוק גם

המכללה המובילה בישראל להכשרת ילדים ונוער במקצועות המחשב וההיי-טק

סאן ספארק – המכללה המובילה בישראל להכשרת ילדים ונוער במקצועות המחשב וההיי-טק ובעלת מוניטין של …

Call Now Button